Není to o tom „jestli“, je to o tom „kdy“. Neštěstí se děje a nevyhýbá se ani škole. Ať už se stane přímo v ní nebo lidem ze školy mimo ni. Může jít o tornádo, povodeň, ale také o nemoc, úraz, spáchaný trestný čin nebo úmrtí. Postoj školy a lidí v ní může výrazně pomoci i ublížit. Pojďme se podívat, co bychom měli a mohli dělat, co pomáhá, co naopak škodí.
V tomto příspěvku budou účastníci seznámeni se základními principy fungování supervize a jejími specifiky ve školním prostředí. Autorka má letité zkušenosti se supervizí ve školním prostředí: s učiteli, vedením škol, asistenty, školními družinami, školními poradenskými pracovišti, v poradnách i ústavní výchově. Zažila zavádění supervize, které vyústilo v mnohaletou pravidelnou spolupráci i...
Máte podezření, že Váš žák či žákyně může mít obtíže s jídlem? Nejste si jisti, jak komunikovat se žákem/žákyní ohledně možných poruch příjmu potravy? Na workshopu se dozvíte, jak toto téma citlivě otevřít, jakým způsobem vést rozhovor a čeho se vyvarovat.
Obsahem přednášky bude úvod do problematiky aktivní útočník ve školském zařízení. Činnost a komunikace s Policií ČR po zahájení útoku. Zvládnutí útoku ve školském zařízení. Zásah Policie ČR v místě útoku a prevence útoku a jeho odhalení v přípravné fázi.
Máte podezření, že Váš žák či žákyně může mít obtíže s jídlem? Nejste si jisti, jak komunikovat se žákem/žákyní ohledně možných poruch příjmu potravy? Na workshopu se dozvíte, jak toto téma citlivě otevřít, jakým způsobem vést rozhovor a čeho se vyvarovat.
Obsahem přednášky bude úvod do problematiky aktivní útočník ve školském zařízení. Činnost a komunikace s Policií ČR po zahájení útoku. Zvládnutí útoku ve školském zařízení. Zásah Policie ČR v místě útoku a prevence útoku a jeho odhalení v přípravné fázi.